Styrke og innovation bag nyt logo

Fredag d. 1. februar 2019 gik vi i luften med vores nye kommunikationstilgang og visuelle identitet – i første omgang ved nyt logo og ny hjemmeside.

Ændringerne sker som et led i en større udviklingsproces her i virksomheden, hvor vi indenfor de seneste 18 måneder har udbygget og optimeret på personalefronten med nye kollegaer i det interne salg, i marketing, i produktionen samt i bestyrelsen, fokuseret på produktionsoptimering og produktudvikling samt investeret i digitaliseringen med et helt nyt IT-system, som vi netop i disse måneder er ved at integrere.

“Med vores nye visuelle identitet vil vi gerne udstråle innovation, viden og professionalisme, som er tre nøgleord i vores måde at udvikle virksomheden på. Logoets kvadratiske form manifesterer den styrke, både virksomheden og vores produkter besidder, ligesom de skarpe hjørner også underbygger vores kernemateriale – laminatet. Vores nye blå-grønne farve har til formål at inkorporere seriøsitet og troværdighed, som vi værner om i alt, hvad vi gør. Logoet og farven danner samtidig rammen for vores nye hjemmeside, hvor vi har vægtet et mere moderne og overskueligt udtryk, hvor vi samtidig har ønsket en brugervenlig tilgang, så vores kunder nemt kan navigere rundt og finde nødvendige oplysninger”, udtaler marketingkoordinator Gitte Andersen.

Vi er specialister
i laminat og melamin

Specialløsninger til bygge-
og inventarindustrien

Vi har egenproduktion med
en moderne maskinpark

Vi sælger til byggebranchen
i hele Skandinavien